Sayfalar

20 Ocak 2015 Salı

Clinique Liquid Facial Soap Mild

        Merhabalar,

        Hayatımdaki birkaç ufak değişiklikten dolayı geçen hafta yazamadım. Tekrar yazılarımı düzenli yazmaya başlayacağım.

        Bu yazımda size cilt bakım rutinimin bir parçası olan Clinique yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.


        Ürünün çok yumuşak bir yapısı var ve güzel temizliyor. Şeffaf bir ürün. Çok hafif bir kokusu var. Ben eğer yüzümde makyaj varsa iki pompa, yoksa bir pompa kullanarak yüzümü yıkadım. Çok memnunum.

       Hemen sivilcelenmeye meyilli yüzümde ekstra bir sivilcelenme yapmadı.

      Ürünün fiyatı 65 tl.  Almaya devam edeceğim. Bayıldığım vazgeçilmez ürünüm değil bu yüzden başka ürünlerde deniyorum. Memnun kalmazsam veya sivilce olursa bu ürüne dönüp cildimi düzeltiyorum. Tavsiyeniz varsa denemek isterim.

       Mutlu haftalar...   

Hiç yorum yok: